Kicsi a bors, de erős: 420 lóerős lett a legdurvább Porsche 718
A kőkemény versenyautónak szánt Cayman GT4 Clubsport kétféle kivitelben érhető el. Mindkettő nagyon gyors.
A kőkemény versenyautónak szánt Cayman GT4 Clubsport kétféle kivitelben érhető el. Mindkettő nagyon gyors.
Zuffenhausenben egy olyan sportkocsit készítettek, mely alaphelyzetben tyúkanyóként vigyáz ránk, de ha úgy hozza a sors, akkor nagy teret enged annak, hogy elszabaduljon az őrület.
Ez a Multivan eredetileg nem éppen száguldásra született, most azonban már szinte szétveti a nyers erő. Ami kizárólag a hátsó kerekekre érkezik meg.
Teljesen biztos, hogy az ikonikus sportkocsi alternatív hajtáslánccal is elérhető lesz, de erre néhány évet még várnunk kell.
A kifutó Porsche 911-es utolsó kiadása olyan brutálisra sikerült, hogy nem is engedik közútra. Az újdonság még a GT2 RS-nél is komolyabb produkciót ad elő.
Az új 911-es kicsit szélesebb, 30 lóerővel erősebb és sokkal okosabb lett, mint az elődje.
Az ikonikus német sportkocsi alap vonalvezetése változatlan maradt, de a részletek sokat finomodtak.
A Porsche 911-es talán az első sportautó, amiről az ember már gyerekkorában megtanulja, hogy néz ki, igazi ikon, komoly hagyományokkal. Tudták, hogy egy ideje már egy fiatal magyar dizájneren múlik az, hogy hogyan néznek ki ennek az ikonnak a frissebb modelljei?
Ha valaki ilyen különleges színben rendeli meg új autóját, azzal garantáltan mindig az érdeklődés középpontjába fog kerülni.
Rengeteg olyan videót láttunk már, melyben elektromos autó gyorsult benzinmotoros ellen, de ez a mostani több szempontból is különleges.
Szépen csendben hazánkba érkezett egy komolyabb 911-es különítmény, melynek csúcsragadozója a 700 lóerős GT2 RS.
A német gyártó elképesztően erős hátsókerékhajtású übersportkocsija a magyar fővárosban pózolt a kamerának.
Tizennyolc hónapon át építgették ezt az autót, leginkább azt szemléltetve, hogy a Porsche részéről megvan a szakmai tartalék, bármilyen modelljüket újrateremteni.
Német autó olasz dizájnnal, nem lehet rossz. Mégis egészen más karakterű, mint a megszokott Porschék.
A Porsche idén 70 éves, illene lenyűgözni a rajongókat valami nagyon különlegessel.
Amikor ma már szinte a csapból is a hibrid és az elektromos meghajtás folyik, az év motorja 2018-ban is egy szupersportos olasz erőforrás lett.
Itt nincs semmi félrebeszélés: ez a zuffenhauseini járgány egy kőkemény sportgép, amit csak zárt pályán lehet használni.
A Porsche az elkövetkezendő években néhány igen izgalmas új modellel fog előrukkolni.
Van amikor a kevesebb a gyakorlatban bizony több, és most már tudjuk, hogy ez a mondás alapvetően a Porschékra is igaz.
Régimódi könnyű karosszéria, modern technika és léghűtéses motor. Izgalmasan hangzik, ugye?