Hivatalos: itt a teljesen új Porsche 911
Az új 911-es kicsit szélesebb, 30 lóerővel erősebb és sokkal okosabb lett, mint az elődje.
Az új 911-es kicsit szélesebb, 30 lóerővel erősebb és sokkal okosabb lett, mint az elődje.
A Porsche 911-es talán az első sportautó, amiről az ember már gyerekkorában megtanulja, hogy néz ki, igazi ikon, komoly hagyományokkal. Tudták, hogy egy ideje már egy fiatal magyar dizájneren múlik az, hogy hogyan néznek ki ennek az ikonnak a frissebb modelljei?
Ha valaki ilyen különleges színben rendeli meg új autóját, azzal garantáltan mindig az érdeklődés középpontjába fog kerülni.
Rengeteg olyan videót láttunk már, melyben elektromos autó gyorsult benzinmotoros ellen, de ez a mostani több szempontból is különleges.
Szépen csendben hazánkba érkezett egy komolyabb 911-es különítmény, melynek csúcsragadozója a 700 lóerős GT2 RS.
A német gyártó elképesztően erős hátsókerékhajtású übersportkocsija a magyar fővárosban pózolt a kamerának.
Tizennyolc hónapon át építgették ezt az autót, leginkább azt szemléltetve, hogy a Porsche részéről megvan a szakmai tartalék, bármilyen modelljüket újrateremteni.
Német autó olasz dizájnnal, nem lehet rossz. Mégis egészen más karakterű, mint a megszokott Porschék.
A Porsche idén 70 éves, illene lenyűgözni a rajongókat valami nagyon különlegessel.
Amikor ma már szinte a csapból is a hibrid és az elektromos meghajtás folyik, az év motorja 2018-ban is egy szupersportos olasz erőforrás lett.
Itt nincs semmi félrebeszélés: ez a zuffenhauseini járgány egy kőkemény sportgép, amit csak zárt pályán lehet használni.
A Porsche az elkövetkezendő években néhány igen izgalmas új modellel fog előrukkolni.
Van amikor a kevesebb a gyakorlatban bizony több, és most már tudjuk, hogy ez a mondás alapvetően a Porschékra is igaz.
Régimódi könnyű karosszéria, modern technika és léghűtéses motor. Izgalmasan hangzik, ugye?
Ennek a kabriónak nemcsak a teljesítményét növelték meg, hanem a belterét is felcicomázták.
A két autó között nemcsak árban van lényeges különbség a Porsche javára, ezúttal azonban a sportkocsi maradt alul.
Hivatalosan is bemutatkozott a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsija, az igencsak izgalmas 911 GT3 RS.
Van szerencsénk bemutatni a német gyártó legerősebb szívómotoros sportkocsiját, ami turbó nélkül is elképesztő produkciót ad elő.
Az ikonikus német sportkocsi alap vonalvezetése változatlan maradt, de a részletek sokat finomodtak.
A németek eddig féltve őrizték az autó minden titkát, a napokban viszont kiszivárgott egy fotó a gyártósoron összeszerelt autóról.